Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
- Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 11 Listopada 35A
17-300 Siemiatycze - Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
- Liczba stanowisk pracy: 1
- Warunki pracy:
miejsce wykonywania pracy (adres): Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, siedziba działu I piętro, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%. - Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
7) znajomość przepisów w zakresie: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy prawo zamówień publicznych. - Wymagania dodatkowe:
1) dyspozycyjność,
2) umiejętność pracy w zespole, dyskrecja, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
3) samodzielność, dobra organizacja pracy,
4) komunikatywność. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z zatrudnieniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy – przygotowywanie i wystawianie odpowiednich dokumentów, właściwych rejestrów.
2) Prowadzenie, przechowywanie teczek z aktami osobowymi pracowników.
3) Wykonywanie prac związanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
4) Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do nawiązania z przyszłym pracownikiem stosunku pracy.
5) Sporządzanie umów o pracę oraz innych form zatrudnienia.
6) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania prac interwencyjnych, stażów.
7) Prowadzenie ewidencji i kontrola prawidłowości rozliczeń delegacji służbowych.
8) Prowadzenie ewidencji i wydawanie legitymacji służbowych.
9) Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy.
10) Sporządzanie sprawozdawczości związanej z zatrudnieniem.
11) Prowadzenie ewidencji związanej z dodatkami za wysługę lat i nagrodami jubileuszowymi.
12) Opracowywanie przy udziale kadry kierowniczej Ośrodka opisu stanowisk.
13) Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących oceny pracowników.
14) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
15) Udział w komisji przetargowej.
16) Przygotowywanie dokumentacji wymaganej ustawą Prawo Zamówień Publicznych i archiwizacja dokumentacji przetargowej.
17) Inicjowanie i opracowywanie procedur kontroli zarządczej w Ośrodku.
18) Zapewnienie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji systemu kontroli zarządczej w Ośrodku. - Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy - CV;
3) kwestionariusz osobowy;
4) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.* - Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – sekretariat (I piętro) lub wysłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, w terminie do dnia 18.03.2020 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Ośrodku lub dostarczenia przesyłki do Ośrodka.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach pod adresem: http://bip.mops.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35A.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Siemiatycze, dnia 4 marca 2020 r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Siemiatyczach
Ewa Romaniuk
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 35a; tel. 85 655 6957, adres e-mail: mops@siemiatycze.eu
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej na podstawie art. 6 ust 1
lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia; - dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane w dziale prowadzącym sprawy kadrowe. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru kandydaci przez okres 1 miesiąca będą mogli osobiście odebrać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Po tym czasie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w dziale prowadzącym sprawy kadrowe przez okres 1 miesiąca. W tym czasie kandydaci będą mogli osobiście odebrać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Ośrodek nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej; nie podanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Załączniki:
Metryka strony